ورود
جستجو
خانه
آموزش
بلاگ
علی
فرصتهای دیجیتالی شدن برای شما!
میبینید که دنیای دیجیتال چگونه زندگی روزمره ما را متحول کرده است؟! حالا بیایید وارد شویم، فرصتهای آنلاین برای شما و کسب و کارتان چقدر است؟ فرض کنید شما یک مغازه یا دفتر کار دارید که صرفاْ از طریق ارجاعات و تبلیغات شفاهی رشد کرده است و تاکنون هیچ حضور دیجیتالی نداشتهاید، اما اکنون میخواهید کسب و کار خود را به سطح بالاتری ببرید. آنلاین بودن چگونه به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند؟
یکی از بزرگترین مزایای آنلاین بودن، بهره بردن از امکان جستجو است
. در نظر داشته باشید اکثر مردم نیازهای خود را امروزه روی اینترنت جستجو میکنند. داشتن حضور دیجیتال بدان مفهوم است که وقتی مردم آنلاین میشوند و کسب و کاری مانند شما را جستجو میکنند، قابل مشاهده خواهید بود. اما این چگونه میتواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟ خب، امکانات تقریباً بی پایان هستند! وقتی مشتریان به وبسایت شما برسند،
چیزهای زیادی بدون محدودیت در مکان و زمان میتوانند در مورد شما مشاهده کنند
. آنها ممکن است ویدیوهای شما در مورد یک مطلب آموزشی مرتبط با کار شما را ببینند، توصیفات مشتریان خوشحال و خشنود شما را بخوانند، سیاستهای قیمت گذاری شما را بررسی کنند، فروشگاه شما را روی نقشه پیدا کنند یا بفهمند که شما چه خدماتی ارائه میدهید. شاید آنها فرمی را برای پرسیدن سوال یا درخواست قیمت پر کنند، ممکن است روی لینکهای رسانههای اجتماعی شما کلیک کنند، جایی که نکات، عکسها و ویدیوهای بیشتری از شما را پیدا کنند. حضور آنلاین شما همچنین میتواند بینش ارزشمندی در مورد رفتار مشتریان در اختیار شما قرار دهد.
دیجیتالی شدن به شما امکان میدهد تبلیغات خود را هدفمند نمایید و در زمان و محل درستی به مردم نشان دهید
. همچنین میتوانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا متوجه شوید که آیا افراد روی تبلیغ شما کلیک کردهاند، از سایت شما بازدید کردهاند و اقدامات خاصی انجام داده اند یا خیر؟ اما چگونه می توان شروع کرد؟ نترسید! ابزارها و فناوریهای زیادی امروز برای یادگیری سریع وجود دارند بسیاری از آنها حتی رایگان هم میباشند. در واقع
برای بسیاری از کسبوکارها، بزرگترین چالش آنلاین بودن عادت کردن به ابزارها نیست، بلکه تنظیم یک برنامه است
. در اولین مرحله باید دامنه فعالیت خود را مشخص کنید، وب، موبایل، شبکههای اجتماعی و... گزینههای زیادی وجود دارد. از کجا میخواهید شروع کنید و کجا میخواهید بروید؟ مرحله بعدی فناوری و محتوا است، تصمیم بگیرید که آیا همه کارها را خودتان میخواهید انجام دهید که ممکن است زمان بیشتری طول بکشد، یا کمک بگیرید، که ممکن است پول بیشتری ببرد! و در نهایت باید هزینه و زمان را در نظر بگیرید، یک بودجه واقعی و یک برنامه زمانی قابل دستیابی تنظیم کنید (به طور کامل به هر دو متعهد شوید). وقت آن است که دست به کار شوید و دیجیتال شوید!
learndigital.withgoogle.com
مقدمهای بر دیجیتال مارکتینگ
کسب و کار آنلاین داشته باشید | فرصت آنلاین
جمعه 28 آبان 1400
دسته بندی
دیجیتال مارکتینگ
واژه کلیدی
کسب و کار آنلاین
جستجو
تبلیغات
گزارش
تجزیه و تحلیل
© VAYA.MEDIA
مولتی ویرا