ورود
جستجو
خانه
آموزش
بلاگ
علی
بازاریابی آنلاین
حالا که فضای کسب و کار خود را روی اینترنت بنا کردید، باید به دنبال جذب مخاطب و مشتری باشید. بیایید چند استراتژی عالی برای انجام این کار با استفاده از
موتورهای جستجو، سایر وبسایتها، رسانههای اجتماعی و ایمیل مارکتینگ
را مورد بررسی قرار دهیم. در مرحله اول به این فکر کنید که چگونه میخواهید
مشتریان را وادار کنید تا شما را آنلاین پیدا کنند
؟ با موتورهای جستجو شروع کنیم، وقتی افراد چیزی را در یک موتور جستجو تایپ میکنند، به آن اطلاع میدهند که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند. اگر خدمات یا محصولات خود را ارائه دهید، موتورهای جستجو کسب و کار شما را در نتایج جستجو نشان خواهند داد. اکنون، دو راه اصلی برای استفاده از موتورهای جستجو وجود دارد: اولین مورد
بهینه سازی موتور جستجو یا SEO
است که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را در نتایج جستجوی
بدون پرداخت هزینه
تبلیغ کنید. دوم
بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM
است که به شما امکان میدهد فضای تبلیغاتی را در نتایج جستجو خریداری کنید. سئو به معنای قرار دادن سایت شما در مقابل افراد مناسبی است که در جستجوی محصولات یا خدمات شما هستند. راههای زیادی برای انجام این کار وجود دارد،
نکته کلیدی این است که بدانیم کاربران واقعاً چه کلماتی را تایپ میکنند
(کلمات کلیدی)، آنها مرتبطترین کلمات برای کسب و کار شما هستند. درک این موارد به شما کمک می کند تا نحوه نمایش خود را هنگام جستجوی این کلمات بهبود بخشید. بازاریابی موتورهای جستجو زمانی است که کسبوکارها برای تبلیغات خود و دیده شدن در نتایج جستجو با کلمات کلیدی مورد نظر، پول و هزینه پرداخت میکنند. بدین منظور اکثر موتورهای جستجو از یک سیستم حراج یا مناقصه استفاده میکنند، سیستمی که در آن تعداد زیادی از مشاغل مختلف برای نمایش تبلیغات خود باکلمات کلیدی پیشنهادی که میخواهند هدف قرار دهند، رقابت میکنند. یک راهکار رایج دیگر برای دیده شدن کسبوکار شما در اینترنت
تبلیغات نمایشی
هست. تبلیغات نمایشی در همه جا به صورت آنلاین ظاهر میشوند و در قالبهای مختلفی مانند متن، تصویر، ویدیو، و... وجود دارند که میتوانید روی آنها کلیک کنید و با آنها تعامل داشته باشید. رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و... (
شبکه اجتماعی کسبوکار شما باید مرتبط با مدل تجارت شما باشد
) گزینه دیگری برای افزایش آگاهی از کسب و کار شما هستند، بهویژه برای
ایجاد روابط مستقیم و بدون واسطه با مشتریان
! در شبکهها یا صفحات اجتماعی کسبوکار خود را راهاندازی نمایید، با شروع مکالمات معنادار و به اشتراک گذاری محتوایی که ایجاد کردهاید زندگی اجتماعی و آنلاین کسبوکار خود را رشد میدهید. قبل از پایان دادن به این موضوع، یک راه بسیار مهم دیگر را که کسبوکارها میتوانند از آن استفاده کنند را فراموش نکنیم:
بازاریابی ایمیلی
! البته نه ایمیلهای ناخواسته یا "هرزنامه" که صندوق ورودی شما را به هم میزند! بلکه به افرادی که قبلاً گفتهاند مایلند از شما ایمیل دریافت کنند. دانستن همه راههایی که میتوانید افراد را به صورت آنلاین پیدا کنید و دانستن اینکه چگونه میتوانند شما را پیدا کنند، میتواند به راهاندازی کسبوکار شما کمک کند. هرچه انواع بیشتری از بازاریابی دیجیتال را امتحان کنید، فرصتهای بیشتری برای دستیابی به با ارزشترین مشتریان خود، در هر کجای دنیای دیجیتال، خواهید داشت.
learndigital.withgoogle.com
تحلیل اطلاعات
کسب و کار آنلاین داشته باشید | گام اول
چهارشنبه 11 آبان 1401
شروع آنلاین شدن
کسب و کار آنلاین داشته باشید | گام اول
سهشنبه 10 اسفند 1400
اهداف آنلاین شما!
کسب و کار آنلاین داشته باشید | گام اول
دوشنبه 25 بهمن 1400
دسته بندی
دیجیتال مارکتینگ
واژه کلیدی
شبکه اجتماعی
صفحات اجتماعی
سئو
موتور جستجو
ایمیل مارکتینگ
© VAYA.MEDIA
مولتی ویرا