ورود
جستجو
خانه
آموزش
بلاگ
علی
استفاده از اهداف برای بهبود کسبوکار
ردیابی اهداف خاص میتواند به شما در درک و بهبود عملکرد کسبوکار کمک کند. همچنین شاخصهای کلیدی عملکرد و چگونگی استفاده از آنها میتواند برای ارزیابی اثربخشی فرآیندهای مهم برای دستیابی به اهداف شما کمک نماید. شاخصهای کلیدی عملکرد، یا KPI،
فاکتورهای قابل اندازهگیری هستند که برای تمرکز توجه به معیارهای مهم برای تحقق اهداف تجاری استفاده میشوند
. این شاخصها همچنین در کمک به درک چگونگی پیگیری و اندازهگیری پیشرفت کسبوکار مفید هستند. روشهای زیادی برای ساخت KPI وجود دارد، اما همه آنها باید قابل دستیابی، اندازه گیری و عملی باشند و کسبوکار را جهتدهی نمایند. به یاد داشته باشید که یک KPI میتواند هر چیزی باشد که شما را به دستیابی به هدف خود نزدیکتر کند. از تماسهای فروش گرفته تا پستها در رسانههای اجتماعی. حتماً KPI را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. سعی کنید KPI های خود را ایجاد کنید و ببینید که آیا میتوانید به موارد زیر پاسخ دهید: ۱. آیا این KPI به اندازه کافی خاص است؟ ۲. آیا میتوان آن را اندازه گیری کرد؟ ۳. آیا کارمندان میتوانند به این امر دست یابند؟ ۴. چقدر به هدف تجاری گستردهتر مربوط می شود؟ ۵. و در آخر اینکه در چه بازه زمانی انجام میشود؟ به عنوان مثال KPI میتواند افزایش 25 ٪ فروش در مقایسه با سال گذشته باشد. این هم خاص و هم قابل اندازه گیری است و بررسی ارقام فروش قبلی شما به شما امکان می دهد تعیین کنید که آیا قابل دستیابی است یا خیر. افزایش فروش برای رشد تجارت مهم است و میتواند یک هدف کلی تجارت خواهد باشد. هنگامی که صحبت از تعیین اهداف و KPI ها در محیط تجاری خود میکنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها
خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی و مرتبط
هستند و تفکر رو به جلو دارند تا به شما در دستیابی به برنامه بلند مدت کمک کنند. اکنون مدتی وقت بگذارید تا در مورد KPI هایی که تعیین میکنید فکر کنید!
learndigital.withgoogle.com
چگونه از رقبا متمایز شویم؟
کسبوکار آنلاین داشته باشید | برنامهریزی استراتژی کسبوکار آنلاین
جمعه 7 بهمن 1401
درک رفتار مشتری
کسبوکار آنلاین داشته باشید | برنامهریزی استراتژی کسبوکار آنلاین
چهارشنبه 28 دی 1401
کسبوکار آنلاین
کسبوکار آنلاین داشته باشید | برنامهریزی استراتژی کسبوکار آنلاین
چهارشنبه 21 دی 1401
مزایای استراتژی آنلاین
کسبوکار آنلاین داشته باشید | برنامهریزی استراتژی کسبوکار آنلاین
جمعه 16 دی 1401
دسته بندی
دیجیتال مارکتینگ
واژه کلیدی
هدف گذاری
شاخص کلیدی
© VAYA.MEDIA
مولتی ویرا